Lenka Vlková

Bachelor's thesis

Marketing v sociálních sítích

Marketing in social networks
Abstract:
Tato závěrečná práce se obsahově člení na tři části. První část je teoretická a je věnována všeobecným informacím o sociálních sítích - jejich vznik, vývoj a současná podoba. Druhá teoretická část se zaměřuje na konkrétní příklad sociální sítě - Facebook a jeho možnosti marketingového využití. Poslední třetí část je částí praktickou, ilustruje informace z teorie skutečnými kampaněmi z praxe.
Abstract:
This thesis is divided into three content sections. The first part is devoted to theoretical and general information about social networks - their origin, development and current form. The second theoretical part focuses on a specific example of social networks - Facebook and its potential marketing use. The last third part is the practical part which illustrates the information from the theory by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2013
  • Supervisor: Jiří Sedláček
  • Reader: Eliška Kačírková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35444

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod