Pavel Glac

Master's thesis

Sociální sítě jako marketingový nástroj

Social media as a marketing tool
Abstract:
Diplomová práce se zabývá řízením sociálních sítí, a to z pohledu jak strategického, taktického, tak i operativního. Jejím hlavním cílem je navrhnutí marketingového rámce pro řízení sociálních sítí, využitelného pro malé a střední firmy. Dále jsou definované podcíle, které mají čtenáře obeznámit s problematikou metrik úspěšnosti pro marketingové kampaně. Ty jsou vysvětleny v teoretické rovině a zároveň …more
Abstract:
The thesis deals with the management of social media from the strategic, tactical and operational perspectives. Its main objective is to propose a marketing framework for social media management applicable to small and medium-sized companies. Sub-objectives are also defined to familiarize the reader with the issue of success metrics for marketing campaigns. These are explained in theoretical terms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: Lucie Böhmová
  • Reader: Zdeněk Molnár

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85612