Sociální sítě jako marketingový nástroj – Pavel Glac
Pavel Glac
Master's thesis
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Social media as a marketing tool
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá řízením sociálních sítí, a to z pohledu jak strategického, taktického, tak i operativního. Jejím hlavním cílem je navrhnutí marketingového rámce pro řízení sociálních sítí, využitelného pro malé a střední firmy. Dále jsou definované podcíle, které mají čtenáře obeznámit s problematikou metrik úspěšnosti pro marketingové kampaně. Ty jsou vysvětleny v teoretické rovině a zároveň …viacAbstract:
The thesis deals with the management of social media from the strategic, tactical and operational perspectives. Its main objective is to propose a marketing framework for social media management applicable to small and medium-sized companies. Sub-objectives are also defined to familiarize the reader with the issue of success metrics for marketing campaigns. These are explained in theoretical terms …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85612
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedúci: Lucie Böhmová
- Oponent: Zdeněk Molnár
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85612
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu
Jaroslava Kálesová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva