Bc. Elena Märzová

Bachelor's thesis

Reklama v bankovním sektoru

Advertisement in the Banking Sector
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá bankovním sektorem a úlohou reklamy v něm.V teoretické části seznamuje s vlivem psychologie na rozhodování stávajících i potenciálních klientů bank. Rozebírá působení psychologie reklamy, motivaci spotřebitelů a vliv reklamních sdělení na emoce a návyky pro motivaci klientů.Další kapitola se věnuje problematice celebrity brandingu, důvody, které vedou české celebrity ke spolupráci …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the banking sector and the role of advertising in it. In the theoretical part the psychology of influence in decision-making both existing and potential clients of the bank.It analyzes the effect of the psychology of advertising, consumer motivation and impact of advertising messages on emotions and habits to motivate clients. Another chapter is devoted to the issue of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Lukáš Urban, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ingrid Matoušková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management