Nové způsoby aplikace marketingu ve stravovacích službách – Hana Petránková
Hana Petránková
Master's thesis
Nové způsoby aplikace marketingu ve stravovacích službách
New ways of marketing applications in the gastronomical services
Anotácia:
Gastronomická zařízení v dnešní době silné konkurence musí být stále ve střehu a reflektovat měnící se přání a požadavky zákazníků. Základním předpokladem úspěchu stravovacího zařízení je originální vyjímečný koncept, výnikající kuchyně, profesionální obsluha a dobrý marketing. Zařízení využívá mnoho marketingových nástrojů, které se díky rychlému rozvoji informačních a komunikačních technologií stále …viacAbstract:
For the gastronomy facilities it's very difficult to keep their position in the gastronomy market. If the restaurant wants to be successful it must reflect need and expecations of its customers. The most important factors are: environment of restaurants, excellent cuisine, professional service and good marketing. The facility can use a lot of marketing tools, which are constantly changing due to rapid …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31656
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedúci: Lena Mlejnková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31656
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Screening and synthesis of new crystal forms of active pharmaceutical ingredients
Miloš Václavík -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity
Tomáš Barták