Bc. Vlasta Šetelová

Bakalářská práce

Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat význam privátních značek jako marketingového nástroje obchodu, analyzovat marketingový mix privátních značek společnosti dm drogerie markt s.r.o. a jejich vnímání spotřebiteli. První část této práce se zaměřuje na teoretický rozbor tématu, vypracovaný za pomoci odborné literatury uznávaných autorů. Druhá aplikační část se zabývá vnímáním spotřebitelů privátní …více
Abstract:
The aim of this work is to characterize the importance of private label as a marketing tool store, analyze marketing mix of private brands dm drogerie markt Ltd. and consumer perception. The first part focuses on the theoretical analysis of the topic, prepared using literature acclaimed authors. The second part deals with the application of consumer perceptions of private label dm drogerie. Part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2013
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Adéla Pražáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma