Bc. Vlasta Šetelová

Bachelor's thesis

Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat význam privátních značek jako marketingového nástroje obchodu, analyzovat marketingový mix privátních značek společnosti dm drogerie markt s.r.o. a jejich vnímání spotřebiteli. První část této práce se zaměřuje na teoretický rozbor tématu, vypracovaný za pomoci odborné literatury uznávaných autorů. Druhá aplikační část se zabývá vnímáním spotřebitelů privátní …more
Abstract:
The aim of this work is to characterize the importance of private label as a marketing tool store, analyze marketing mix of private brands dm drogerie markt Ltd. and consumer perception. The first part focuses on the theoretical analysis of the topic, prepared using literature acclaimed authors. The second part deals with the application of consumer perceptions of private label dm drogerie. Part of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2013
  • Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Adéla Pražáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích