Motivace vysokoškolských studentů ekonomických oborů ke studiu angličtiny jako cizího jazyka – Anastassiya Belogrivtseva
Anastassiya Belogrivtseva
Bakalářská práce
Motivace vysokoškolských studentů ekonomických oborů ke studiu angličtiny jako cizího jazyka
Motivation of university students of economic programmes to study English as a foreign language
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat motivační aspekty výuky angličtiny a její globální význam. Studie byla založena na analýze teoretických konceptů motivace, včetně rozdělení motivačních faktorů na vnitřní a vnější, a také na zohlednění Maslowovy hierarchie potřeb a motivačního systému L2. Metodika zahrnovala průzkum mezi studenty a teoretickou analýzu odborné literatury. Výsledky ukazují, že vnitřní …víceAbstract:
The aim of this paper is to identify the motivational aspects of English language teaching and its global relevance. The study was based on the analysis of theoretical concepts of motivation, including the division of motivational factors into intrinsic and extrinsic, as well as the consideration of Maslow's hierarchy of needs and the L2 motivational system. The methodology included a survey of students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Elisová
- Oponent: Kateřina Homutová, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BELOGRIVTSEVA, Anastassiya. \textit{Motivace vysokoškolských studentů ekonomických oborů ke studiu angličtiny jako cizího jazyka}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/znls19/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Motivation to Learn English: An Inquiry into In-class and Extramural Motivation of Czech Upper-Secondary School Students
Tímea Petrovičová -
The use of songs in teaching and their contribution to the motivation of students to learn English
Vít Dostál -
Motivation of urban and country lower-secondary school pupils to learn the English language
Veronika Tobolová -
Didactic Games as Motivation to Learn English Language
Kamila CERMANOVÁ -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová
Název
Vložil
Vloženo
Práva