Podpora prodeje a její metody a techniky – Bc. Lucie Korelová
Bc. Lucie Korelová
Diplomová práce
Podpora prodeje a její metody a techniky
Sales support and its methods and techniques
Anotace:
Tématem mé práce je podpora prodeje a její metody a techniky. Podpora prodeje je nedílnou součástí marketingové komunikace, která je dnes stále více využívána. Jelikož se jedná o velice silný nástroj, je třeba využívat jej opatrně, jelikož dopad na image značky může být i značně negativní. V teoretické části se věnuji podstatě marketingového řízení, metodě STP, marketingovému mixu. Dále poté integrované …víceAbstract:
The topic of my thesis is sales support and its methods and techniques. In today's world, there is an increased use of sales support, an integral part of marketing communication. Sales support is a powerfull tool, it must be used cautiously, because its impact impact on brand image could be even negative. The first part focuses on theory of marketing management, STP method, marketing mix. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/opztf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček