Malé a střední podnikání v České republice – Bc. Nikola Pavlová
Bc. Nikola Pavlová
Bakalářská práce
Malé a střední podnikání v České republice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku malého a středního podnikání. Teoretická část práce popisuje základní charakteristiku a klasifikaci malých a středních podniků v České republice, jejich výhody, nevýhody a rozvoj. Aplikační část analyzuje a vyhodnocuje výsledky z rozsáhlého dotazníkového šetření zaměřeného na malé a střední podniky, zejména z pohledu jejich profesního zaměření, velikostních …víceAbstract:
Bachelor work is focused on small and medium enterprises. The theoretical part describes the basic characteristics and classification of small and medium enterprises in the Czech Republic, their advantages, disadvantages and development. The application section analyzes and evaluates the results of an extensive survey focused on SMEs, especially in terms of their professional orientation, size groups …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jlvft/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michaela Fouňová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trhu bankovních produktů pro MSP
Lucie Serafínová -
Podpora podnikání MSP v ČR
Anna Česalová -
Programy podpory MSP v české ekonomice
Alena Velíková -
Faktory ovlivňující prosperitu MSP
Denisa Řezníčková -
Řízení rizik internacionalizačního procesu českých MSP
Martina Toulová -
Internacionalizace řízení MSP v praxi
Daniel Hodač -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov