Využití influencer marketingu k upevnění pozice produktu na trhu – Klára Stýblová
Klára Stýblová
Bakalářská práce
Využití influencer marketingu k upevnění pozice produktu na trhu
The use of influencer marketing to strengthen the product's position in the market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím influencer marketingu k upevnění pozice produktu Zembag na trhu. První část představuje podstatné marketingové nástroje k navržení komunikační kampaně. Vysvětluje pojem marketing, marketingový mix a komunikační mix se zaměřením na sociální média. Ta jsou v práci také představena s podrobnějším popisem sociálních sítí. Poslední část Teoretických východisek se …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the use of influencer marketing to strengthen the position of the Zembag product in the market. The first part presents the essential marketing tools to design a communication campaign. It explains the concept of marketing, marketing mix and communication mix with a focus on social media. These are also introduced in the thesis with a more detailed description of social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Jan Huml, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Inovativní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva