Využití influencer marketingu k upevnění pozice produktu na trhu – Klára Stýblová
Klára Stýblová
Bachelor's thesis
Využití influencer marketingu k upevnění pozice produktu na trhu
The use of influencer marketing to strengthen the product's position in the market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím influencer marketingu k upevnění pozice produktu Zembag na trhu. První část představuje podstatné marketingové nástroje k navržení komunikační kampaně. Vysvětluje pojem marketing, marketingový mix a komunikační mix se zaměřením na sociální média. Ta jsou v práci také představena s podrobnějším popisem sociálních sítí. Poslední část Teoretických východisek se …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the use of influencer marketing to strengthen the position of the Zembag product in the market. The first part presents the essential marketing tools to design a communication campaign. It explains the concept of marketing, marketing mix and communication mix with a focus on social media. These are also introduced in the thesis with a more detailed description of social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Reader: Jan Huml, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STÝBLOVÁ, Klára. \textit{Využití influencer marketingu k upevnění pozice produktu na trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/zo5bbp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Innovative Entrepreneurship
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights