Marketingové aktivity Centra celoživotního vzdělávání Fakulty ekonomické – Nicola BAYEROVÁ
Nicola BAYEROVÁ
Bakalářská práce
Marketingové aktivity Centra celoživotního vzdělávání Fakulty ekonomické
Marketing activities of the Centre for Longlife Education of Faculty of economics
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit Centra celoživotního vzdělávání při Fakultě ekonomické Západočeské univerzity (CECEV). Teoretická část obsahuje popis všeobecné problematiky marketingu, vnějšího prostředí a marketingového mixu. V praktické části je představen CECEV a jeho nabízené produkty, dále jsou analyzovány používané marketingové nástroje a je vytvořena PEST analýza …víceAbstract:
The presented work is focused on the analysis of marketing activities of the Center for Lifelong Learning at the Faculty of Economics of the University of West Bohemia (CECEV). The theoretical part contains description of the general problems of marketing, environmental and marketing mix. The practical part introduces CECEV and its offered products. Further, its used marketing instruments are analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAYEROVÁ, Nicola. Marketingové aktivity Centra celoživotního vzdělávání Fakulty ekonomické. Cheb, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová -
Marketingový mix koncertu
Lukáš Langer -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Benchmarking vybrané společnosti
Michaela Kučerová