Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o. – Tomáš DRÄXLER
Tomáš DRÄXLER
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o.
Marketing communications firm Metall Quatro s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současné nástroje marketingové komunikace stavební společnosti Metall Quatro, s. r. o., a navrhnout doporučení pro oslovení potencionálních zákazníků. Práce obsahuje teoretická východiska o marketingové komunikaci, analýzu marketingové komunikace společnosti a dotazníkové šetření, které zjišťovalo jaké je povědomí o společnosti. Nakonec navrhuje doporučení na zlepšení …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze current marketing communications tools building company Metall Quatro, s. r. o., and make recommendations for addressing potential customers. The thesis contains theoretical basis of marketing communication, marketing communication analysis and survey, which examined what it is the awareness of the company. Finally proposes recommendations to improve marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRÄXLER, Tomáš. \textit{Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/zoeay4/.
Jak správně citovat práci
DRÄXLER, Tomáš. Marketingová komunikace firmy Metall Quatro s.r.o.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš