Návrh marketingové strategie kominické živnosti – Jakub Křivánek
Jakub Křivánek
Master's thesis
Návrh marketingové strategie kominické živnosti
Marketing Strategy Design for Chimney Business
Abstract:
V diplomové práci jsem řešil návrh marketingové strategie kominické živnosti Jaroslava Šefčíka. Hlavně jsem se zaměřil na marketingovou komunikaci. V první části práce jsem se zabýval historií kominictví, novým nařízením vlády a živností Jaroslava Šefčíka. Druhá část byla zaměřena na samotný výzkum a doporučení, která vznikla na základě analýzy dat.Abstract:
In My Dissertation I Solved the Marketing Strategy Design for Chimney Business Jaroslav Šefčík. I Mainly Focused on Marketing Communications. In the first Part I Have Deal with the Chimney History, New Government Regulation and Jaroslav Šefčík Trades. The Second Part Was Focussed on the Research and Recommendations which Are Based on Results from Analysis of Data.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/84798
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2011
- Supervisor: Miroslav Merenda
- Reader: Jiří Knopp
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová