Návrh marketingové strategie kominické živnosti – Jakub Křivánek
Jakub Křivánek
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie kominické živnosti
Marketing Strategy Design for Chimney Business
Anotace:
V diplomové práci jsem řešil návrh marketingové strategie kominické živnosti Jaroslava Šefčíka. Hlavně jsem se zaměřil na marketingovou komunikaci. V první části práce jsem se zabýval historií kominictví, novým nařízením vlády a živností Jaroslava Šefčíka. Druhá část byla zaměřena na samotný výzkum a doporučení, která vznikla na základě analýzy dat.Abstract:
In My Dissertation I Solved the Marketing Strategy Design for Chimney Business Jaroslav Šefčík. I Mainly Focused on Marketing Communications. In the first Part I Have Deal with the Chimney History, New Government Regulation and Jaroslav Šefčík Trades. The Second Part Was Focussed on the Research and Recommendations which Are Based on Results from Analysis of Data.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Miroslav Merenda
- Oponent: Jiří Knopp
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová