Návrh projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera hudebního festivalu "Votvírák" – Bc. Tereza Obermajerová
Bc. Tereza Obermajerová
Master's thesis
Návrh projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera hudebního festivalu "Votvírák"
The project proposal marketing activities of the main media partner of the music festival "Votvírák"
Abstract:
V této práci se zabývám problematikou mediálního partnerství a návrhem projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera TV Public na hudebním festivalu Votvírák. Tyto aktivity mají za cíl pomoci médiu (televizi) zlepšit prestiž a podvědomí o značce, ale především zvýšit sledovanost cílové skupiny. V práci se promítnou jak vlastní zkušenosti, které jsem načerpala jako členka organizačního …moreAbstract:
In this work I deal with the issue of media partnership and with the layout of the plan concerned with marketing activities of the main media partner TV Public on the music festival Votvírák. These activities are aiming to help media (television) by improving their prestige and consciousness of the brand, above all to increase the ratings of the targeting group. My own experience gained when working …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k91vw/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2011
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBERMAJEROVÁ, Tereza. \textit{Návrh projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera hudebního festivalu ''Votvírák''}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/zp7kmm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projektový management Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně
Kamila Gamalová -
Management univerzitních galerií
Romana Danišová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár