Bc. Alena Horáková

Master's thesis

Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko

Communication Strategy of the Tourist Destination Kroměříž region
Anotácia:
Cílem této práce je navrhnout komunikační strategii turistické destinace Kroměřížsko s plánem na rok 2025 a přesahem do dalších let. Teoretická část práce se zabývá problematikou cestovního ruchu, destinačního managementu a marketingu. V praktické části je představena turistická destinace Kroměřížsko a organizace destinačního managementu pro tuto oblast. V této části jsou rovněž analyzována sekundární …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to propose a communication strategy for the tourist destination of Kroměříž region with a plan for the year 2025 and implications for future years. The theoretical part of the thesis deals with issues of tourism, destination management and marketing. The practical part introduces the tourist destination of Kroměřížsko and the organization of destination management for this …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horáková, Alena. Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe