Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko – Bc. Alena Horáková
Bc. Alena Horáková
Master's thesis
Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko
Communication Strategy of the Tourist Destination Kroměříž region
Anotácia:
Cílem této práce je navrhnout komunikační strategii turistické destinace Kroměřížsko s plánem na rok 2025 a přesahem do dalších let. Teoretická část práce se zabývá problematikou cestovního ruchu, destinačního managementu a marketingu. V praktické části je představena turistická destinace Kroměřížsko a organizace destinačního managementu pro tuto oblast. V této části jsou rovněž analyzována sekundární …viacAbstract:
The aim of this thesis is to propose a communication strategy for the tourist destination of Kroměříž region with a plan for the year 2025 and implications for future years. The theoretical part of the thesis deals with issues of tourism, destination management and marketing. The practical part introduces the tourist destination of Kroměřížsko and the organization of destination management for this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáková, Alena. Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová