Návrh marketingu významné osobnosti kultury ústeckého kraje (např. herec, spisovatel, hudebník, malíř atd.) – Bc. Eva Langová
Bc. Eva Langová
Bachelor's thesis
Návrh marketingu významné osobnosti kultury ústeckého kraje (např. herec, spisovatel, hudebník, malíř atd.)
Suggestion of the marketing for famous person in culture in region of Usti (for example: actor, writer, vocalist, painter etd.)
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá tématem návrhu marketingu významné osobnosti kultury ústeckého kraje, konkrétně modelky Evy Herzigové. Zabývám se rozborem modelingu, a co modeling představuje pro trh a pro samotnou veřejnost. Jak modeling může přispět veřejnosti a jak naopak uškodit. Budu se rovněž zabývat negativním postojem modelingu. A také se pokusím navrhnout marketingový plán modelky Evy Herzigové …moreAbstract:
My bachelor thesis deals with the marketing plan design of a cultural celebrity of the Ústí Region, concretely the model Eva Herzigova. I cover the analysis of modeling itself and its meaning for the market and for the public itself. The way how modeling can harm and how can help to the public. I will also take interest in the negative effects of modeling. I will also try to propose the marketing plan …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/veo69/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2011
- Supervisor: Ing. Jana Goldbergerová
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANGOVÁ, Eva. \textit{Návrh marketingu významné osobnosti kultury ústeckého kraje (např. herec, spisovatel, hudebník, malíř atd.)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/zq7g1k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Klára Sierra -
Projekt marketingové komunikace modelky jako produktu modelingové agentury
Zhanna Pogorelova -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková