Bc. Matýsková Matýsková

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace restaurace

Online marketing communication of a restaurant
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav online marketingové komunikace restaurace Golf Čeladná a vytvořit návrhy pro její zlepšení. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady pro jejích používání v návaznosti na zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje u restaurace Golf Čeladná analyzovány z pohledu obsahového i výkonnostního. Součástí …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluace the state of online marketing communication of the restaurant Golf Čeladná and to create proposals for its improvement. The theoretical part will introdukce the tools of online marketing communication and principem for its use in relation to increasing the number of customers. In the practical part, these tools at the restaurant Golf Čeladná will be analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/h4aoc/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce