BcA. Miroslav Mihalik

Master's thesis

Transformace jako přidaná hodnota

Transformation as an Added Value
Anotácia:
Ústředním pojmem této práce je transformace. V teoretické části se jej snažím vysvětlit v obecné rovině a následně ve spojitosti s designem a módou. Dále se v teoretické části věnuji pojmu upcycling, zamýšlím se nad významem transformovatelných výrobků a pokouším se definovat cílovou skupinu. V práci průběžně uvádím příklady transformova-telných výrobků, které se snažím podrobit objektivnímu hodnocení …viac
Abstract:
The key concept of this thesis is transformation. In the theoretical part, I aim to explain it both in in general terms and in relation to design and fashion. The next focus of that part is ´upcycling´, I reflect on the role of transformable products and try to define their target group. Throughout the thesis, I list examples of transformable products with an attempt to give their objective assessment …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zverejniť od: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mihalik, Miroslav. Transformace jako přidaná hodnota. Zlín, 2016. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Shoe Design