Transformace jako přidaná hodnota – BcA. Miroslav Mihalik
BcA. Miroslav Mihalik
Diplomová práce
Transformace jako přidaná hodnota
Transformation as an Added Value
Anotace:
Ústředním pojmem této práce je transformace. V teoretické části se jej snažím vysvětlit v obecné rovině a následně ve spojitosti s designem a módou. Dále se v teoretické části věnuji pojmu upcycling, zamýšlím se nad významem transformovatelných výrobků a pokouším se definovat cílovou skupinu. V práci průběžně uvádím příklady transformova-telných výrobků, které se snažím podrobit objektivnímu hodnocení …víceAbstract:
The key concept of this thesis is transformation. In the theoretical part, I aim to explain it both in in general terms and in relation to design and fashion. The next focus of that part is ´upcycling´, I reflect on the role of transformable products and try to define their target group. Throughout the thesis, I list examples of transformable products with an attempt to give their objective assessment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mihalik, Miroslav. Transformace jako přidaná hodnota. Zlín, 2016. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design obuvi
Práce na příbuzné téma
-
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
Gli anglicismi nelle riviste italiane di moda
Michaela Veselá -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová -
Le parole di origine francese nelle riviste di moda italiane
Jana Kopecká -
El uso de préstamos en los blogs de moda
Veronika Dreveňáková -
Finanční plán společnosti C & A Moda, s.r.o.
Erik Kytler