Návrh nové formy propagace prodejny Lion Sport a jejich výrobků – Bc. Karolína Pilcová
Bc. Karolína Pilcová
Bakalářská práce
Návrh nové formy propagace prodejny Lion Sport a jejich výrobků
The proposal of a new method of promotion the Lion Sport store and products
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je navrhnout nové formy propagace prodejny Lion sport a jejich výrobků. V teoretické části jsou popsány druhy komunikace se zákazníky a veřejností, popis komunikačního mixu, jakou roli hrají v marketingu blogy, strategie firmy Adidas a Reebok, analýza současného stavu včetně propagace a nakonec věrnostní programy jako takové v souladu s marketingovým mixem firmy. Praktická …víceAbstract:
The subject of this thesis is to propose new forms of promotion Lion stores sport and their products. In the theoretical section describes the types of communication with customers and the public description of the communications mix, as well as loyalty programs as such in accordance with the company´s marketing mix. The practical part focuses on the research it self that capture respondents' opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Bajzík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pilcová, Karolína. Návrh nové formy propagace prodejny Lion Sport a jejich výrobků. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Marketingový mix vybrané destinace
Adriana Jirkovská -
Marketingový mix společnosti
Michal Slepánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva