Ivana Moravčíková

Bakalářská práce

Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh

Application of marketing mix for company entering a new market
Abstract:
Marketing mix relates mostly to services provided by the company on the target market and target group of customers to which those services are offered. The tools of a marketing mix need to adjust to changes on the market, as well as company’s marketing environment. The problematics of marketing mix application for new market approach is described in theoretical and analytical part of the thesis. The …více
Abstract:
Marketingový mix súvisí najmä so službami, ktoré podnik poskytuje na cieľovom trhu a pre ktorú cieľovú skupinu ho ponúka. Nástroje marketingového mixu sa musia prispôsobovať zmenám na trhu a marketingovému prostrediu podniku. Problematika aplikácie marketingového mixu pri vstupe na nový trh je rozobraná v teoretickej a analytickej časti. Cieľom tejto práce je vytvoriť marketingový mix vybraného podniku …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
  • Oponent: Ing. Martin Petříček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví