Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh – Ivana Moravčíková
Ivana Moravčíková
Bakalářská práce
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
Application of marketing mix for company entering a new market
Abstract:
Marketing mix relates mostly to services provided by the company on the target market and target group of customers to which those services are offered. The tools of a marketing mix need to adjust to changes on the market, as well as company’s marketing environment. The problematics of marketing mix application for new market approach is described in theoretical and analytical part of the thesis. The …víceAbstract:
Marketingový mix súvisí najmä so službami, ktoré podnik poskytuje na cieľovom trhu a pre ktorú cieľovú skupinu ho ponúka. Nástroje marketingového mixu sa musia prispôsobovať zmenám na trhu a marketingovému prostrediu podniku. Problematika aplikácie marketingového mixu pri vstupe na nový trh je rozobraná v teoretickej a analytickej časti. Cieľom tejto práce je vytvoriť marketingový mix vybraného podniku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14265/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORAVČÍKOVÁ, Ivana. \textit{Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/zsrmch/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence stavební společnosti HBH, a. s. Považská Bystrica
Milan HAMŠÍK -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Monika Hrvolová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia spoločnosti Cosmotrade spol. s r.o.
Zuzana Salingerová -
Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh
Michal Černaj -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova