Analýza povědomí středoškolské mládeže k ICM Uherské Hradiště – Mgr. David HRABOVSKÝ
Mgr. David HRABOVSKÝ
Bakalářská práce
Analýza povědomí středoškolské mládeže k ICM Uherské Hradiště
Analysis of consciousness the secondary school youth of ICM Uherské Hradiště
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze povědomí středoškolské mládeže k Informačnímu centru pro mládež Uherské Hradiště. Cílem práce bylo prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit, jak se zvýšilo povědomí ICM UH u středoškolské mládeže v regionu za poslední dva roky. Tímto průzkumem jsme si také chtěli ověřit efektivnost reklamních kampaní, které realizovalo za poslední dva roky informační centrum …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to show the analysis of the awareness of secondary school students in relation to the Information Centre for Young People in Uherské Hradiště. The aim of my work was to find out whether the awareness of the Information Centre for Young People has increased among the secondary school students in our region during the last 2 years. In my research I wanted to verify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4852
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRABOVSKÝ, David. Analýza povědomí středoškolské mládeže k ICM Uherské Hradiště. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Julie Konečná -
Volnočasové aktivity dětí a dospívajících. K možnostem podpory ze strany Informačního centra pro mládež.
Ivana Kocourková -
Význam turistického informačního centra pro rozvoj cestovního ruchu ve vybraném místě
Inna Oleško Ajrapetjan -
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek -
Percepce propagace vybraného centra pro seniory potenciálními uživateli jeho služeb
Anežka Votrubová -
Hodnocení procesu certifikace turistických informačních center jako nástroje pro zkvalitnění jejich služeb a rozvoje cestovního ruchu: příklad turistické oblasti Český ráj
Dana Nastoupilová -
Hodnocení přínosu informačních center pro regionální rozvoj a ochranu přírody Křivoklátska
Monika Odvárková -
Hodnocení přínosu informačních center pro regionální rozvoj a ochranu prostředí v Českém Středohoří
Pavel Gruntorád