Bc. Monika Knobová
Bachelor's thesis
Výtvarné umění v reklamě
Fine Arts in Advertising
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vzájemným vztahem reklamy a umění. Zkoumá, zda je výtvarné umění inspirací pro reklamní kampaně a grafiky. V teoretické části práce popisuje vývoj moderního umění a poukazuje na umělce zabývající se ve svém díle reklamou. Vysvětluje pojem plakát a zkoumá roli plakátu jako prostředek komunikace v minulosti i nyní. Tato práce dále seznamuje čtenáře s osobnostmi plakátových …viacAbstract:
This thesis deals with interrelation between advertising and art. It analyses wheter art inspires advertising campaigns and graphic designers. Theoretical part of this thesis describes the development of modern art and focuses on artists who, deal with advertisement in their work. This part explains the concept of poster and examines the role of posters as a communication medium in the past and nowadays …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12140/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarné umění v reklamě
Alena Valová -
Umělecké dílo v reklamě
Radek Kubák -
Augmented Reality Gallery of the Studio of Graphic Design and Multimedia
Zuzana Kollárová -
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká -
Design instruovaný surrealismem. K problému vztahu surrealismu a grafického designu
Tereza Vaidová -
Graphic design a humor
Nam DO HOAI -
Design a tvorba online aplikace
Dominik Pollák -
Design pro výuku inline bruslení
Aneta Horková