Online marketingová strategie pro IVF kliniku v Praze – Gabriela Krsková
Gabriela Krsková
Master's thesis
Online marketingová strategie pro IVF kliniku v Praze
Online marketing strategy for IVF clinic in Prague.
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie pro kliniku IVF. V teoretické části jsou popsány pojmy související s online marketingem a s analýzou vnitřního a vnějšího prostředí firmy. V praktické části jsou tyto analýzy aplikovány na strategii firmy, je zde zhodnocení současné strategie a doporučení, které vychází z provedených analýz, na zlepšení strategie. Je provedena analýza …viacAbstract:
The thesis focuses on creating a marketing strategy for an IVF clinic. The theoretical part describes the concepts related to online marketing and the analysis of the internal and external environment of the company. In the practical part, these analyses are then applied to the company's strategy; there is an evaluation of the current strategy and recommendations for improving the strategy based on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87964
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2022
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Richard Kvěch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová