Bc. Kristýna Heberleinová

Bakalářská práce

Internetový marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým a komunikačním mixem vybraného subjektu, kterým je Střední průmyslová škola v Klatovech. Nejdříve jsou analyzovány jednotlivé části marketingového mixu, se zaměřením na mix komunikační a zejména pak na internetový marketing. Pro získání informací je čerpáno z několika literárních zdrojů. Pro aplikační část jsou informace získány většinou na internetových stránkách …více
Abstract:
Thesis is dealing with marketing mix and promotion of selected subject, which is Secondary school of industry in Klatovy. At first are analyzed individual parts of marketing mix focusing on promotion especially on internet marketing. It is drawn from several sources during getting informations. Information for the applicationa are getting mostly from web sites of school, then direct on school at the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Hana Mušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích