Internetový marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu – Bc. Kristýna Heberleinová
Bc. Kristýna Heberleinová
Bakalářská práce
Internetový marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým a komunikačním mixem vybraného subjektu, kterým je Střední průmyslová škola v Klatovech. Nejdříve jsou analyzovány jednotlivé části marketingového mixu, se zaměřením na mix komunikační a zejména pak na internetový marketing. Pro získání informací je čerpáno z několika literárních zdrojů. Pro aplikační část jsou informace získány většinou na internetových stránkách …víceAbstract:
Thesis is dealing with marketing mix and promotion of selected subject, which is Secondary school of industry in Klatovy. At first are analyzed individual parts of marketing mix focusing on promotion especially on internet marketing. It is drawn from several sources during getting informations. Information for the applicationa are getting mostly from web sites of school, then direct on school at the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/a8pbw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Hana Mušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEBERLEINOVÁ, Kristýna. \textit{Internetový marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ztas3r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company
Tetyana TEMNA -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov