Lenka Tesařová

Diplomová práce

Analýza marketingových aktivit společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o.

Analysis of the marketing activities of the company Tchibo Praha, spol. s r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza marketingových aktivit, pomocí kterých se Tchibo snaží zlepšit povědomí o značce, a naučit veřejnost, že značka Tchibo už není jen prodejcem kávy. Pomocí výzkumných metod bude zjišťováno, jak je značka Tchibo vnímána a oblíbená u zákazníků, jaký vztah mají lidé k věrnostnímu programu společnosti Tchibo, a jaký názor mají na nedávné televizní reklamy zobrazující spotřební …více
Abstract:
The aim of this thesis is the analysis of marketing activities that company Tchibo uses for improving brand awareness and teaching the public about selling other products than coffee. Using research methods will investigate how the public perceive brand Tchibo. Also how the people have attitude to loyalty programme of Tchibo and what is the view of the recent television advertisements focusing on consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2013
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Simona Endtová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/61933