Nástroje marketingové komunikace v praxi – Anastassiya Sinitskaya
Anastassiya Sinitskaya
Bachelor's thesis
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Marketing communication tools in practice
Abstract:
Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu marketingová komunikace a jejích klíčových nástrojů. Těmito nástroji jsou reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a přímý marketing. V praktické části pak je provedená analýza marketingového mixu (4P) podniku Manufaktura. Cílem bakalářské práce je provést analýzu společnosti Manufaktura a na základě dosažených výsledků navrhnout …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis focuses on defining the concepts of marketing communication and its key tools. These tools are advertising, sales promotion, public relations, personal sales and direct marketing. In the practical part, an analysis of the marketing mix (4P) of the company Manufaktura is executed. The aim of the bachelor's thesis is to analyse the company Manufaktura and on the basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/thdwa/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2021
- Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderné trendy v marketingu
Dominika Straková -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová