Anastassiya Sinitskaya

Bakalářská práce

Nástroje marketingové komunikace v praxi

Marketing communication tools in practice
Anotace:
Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu marketingová komunikace a jejích klíčových nástrojů. Těmito nástroji jsou reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a přímý marketing. V praktické části pak je provedená analýza marketingového mixu (4P) podniku Manufaktura. Cílem bakalářské práce je provést analýzu společnosti Manufaktura a na základě dosažených výsledků navrhnout …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis focuses on defining the concepts of marketing communication and its key tools. These tools are advertising, sales promotion, public relations, personal sales and direct marketing. In the practical part, an analysis of the marketing mix (4P) of the company Manufaktura is executed. The aim of the bachelor's thesis is to analyse the company Manufaktura and on the basis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2021
  • Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní