Nástroje marketingové komunikace v praxi – Anastassiya Sinitskaya
Anastassiya Sinitskaya
Bakalářská práce
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Marketing communication tools in practice
Anotace:
Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu marketingová komunikace a jejích klíčových nástrojů. Těmito nástroji jsou reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a přímý marketing. V praktické části pak je provedená analýza marketingového mixu (4P) podniku Manufaktura. Cílem bakalářské práce je provést analýzu společnosti Manufaktura a na základě dosažených výsledků navrhnout …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis focuses on defining the concepts of marketing communication and its key tools. These tools are advertising, sales promotion, public relations, personal sales and direct marketing. In the practical part, an analysis of the marketing mix (4P) of the company Manufaktura is executed. The aim of the bachelor's thesis is to analyse the company Manufaktura and on the basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/thdwa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2021
- Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderné trendy v marketingu
Dominika Straková -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová