Analýza marketingovej komunikácie v hoteli Clement – Lukáš Vrbovský
Lukáš Vrbovský
Bakalářská práce
Analýza marketingovej komunikácie v hoteli Clement
Analysis of marketing communication in Hotel Clement
Abstract:
Bachelor´s thesis is focused on analysis of marketing communication in Hotel Clement and types of marketing communication. Theoretical findings were applied in the analytic part of the bachelor´s thesis in order to compare various forms of marketing communication. The aim of this thesis is to analysethe sufficiency of the marketing communication in hotel Clement, reveal their benefits and disadvantages …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na analýzu marketingovej komunikácie v hoteli Clement, porovnanie s konkurenciou, typy marketingovej komunikácie. Teoretické poznatky boli aplikované v analytickej časti bakalárskej práce pre účely porovnania jednotlivých foriem marketingovej komunikácie s ďalšími vybranými hotelmi. Cieľ mojej bakalárskej práce bol zanalizovať či je marketingová komunikácia v hoteli dostačujúca …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14199/vsh_b_a3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek, Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRBOVSKÝ, Lukáš. \textit{Analýza marketingovej komunikácie v hoteli Clement}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zunosq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Michelle Morávková -
Marketingový mix vybraného podniku
Daniel Pobiecký -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANÉHO HOTELU
Natália Hudecová -
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
Angelika Škorníková -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák