Vliv chování prodejce na efektivnost prodeje – Ing. Tereza Šmolíková
Ing. Tereza Šmolíková
Bachelor's thesis
Vliv chování prodejce na efektivnost prodeje
The influence of the seller on sales effectiveness
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem chování prodejce na efektivnost prodeje. Teoretická část shrnuje témata, která s touto problematikou souvisí. V této části se zabývá teoretickými základy marketingu a marketingové komunikace. V té souvislosti rozebírá úlohu prodejce a jeho charakteristiku včetně typologie prodejců a zákazníků. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu metodou dotazování …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of a salesman on the sales efficiency. The theoretical part discusses the issues that relate to the topic. This part explains theoretical basis of marketing and marketing communication. It describes this in relation to a salesman’s role and their characteristic including salesman and customer typology. The practical part is based on a quantitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r5rmh/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Jiří Němec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
A Comparison of Arthur Miller’s Theoretical and Creative Writings
Jana Brucháčková -
Relationships between Father and Son in Miller's Death of a Salesman
Kateřina Fundová -
Vliv chování prodejce na efektivnost prodeje
Andrea Kypěnová -
Výroba instruktážních videoklipů pro prodejce elektroniky v závislosti na typologii zákazníka.
Lukáš Veselý -
Typologie zákazníků na trhu psích granulí
Tereza Janýšková -
Typologie zákazníků na trhu piva
Lucie Majerová -
Dynamika vztahu mezi prodejcem a zákazníkem v rámci poradenského prodejního procesu
Tayisiya Shymonyak