Životní způsob okrajových sociálních skupin – Bc. Jana Králová
Bc. Jana Králová
Diplomová práce
Životní způsob okrajových sociálních skupin
Way of life of marginalized social groups
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je poznání životního způsobu okrajových sociálních skupin s důrazem na jeho ekonomické, psychologické a sociologické souvislosti. Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením pojmů životní způsob obyvatelstva a okrajová sociální skupina, která je chápána jako ta část populace, která je z nějakého důvodu vyčleněna z majoritní společnosti. Pozornost je věnována životnímu …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to understand the way of life of marginal social groups, with emphasis on its economic, psychological and sociological context. The theoretical part of the thesis deals with the definition and the way of life of the population marginal social group, which is understood as that part of the population that is somehow detached from mainstream society. Attention is paid to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fbp0j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jana Bezačínská -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
Okrajové sociální skupiny (kultury)
David Žák -
Spotřební chování jako faktor sociální identifikace jednotlivce
Kristýna Ondroušková -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování specifické sociální kategorie
Matěj Soukal -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova