Organizační kultura a řízení vztahů se zákazníky – Eliška KOCHOVÁ
Eliška KOCHOVÁ
Bachelor's thesis
Organizační kultura a řízení vztahů se zákazníky
Organizational Culture and Customer Relationship Management
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématy organizační kultura a řízení vztahů se zákazníky. Obě témata se stávají v rámci fungování podniků stále významnějšími a vzájemně na sebe navazují. Teoretická část zpracovává obecný přehled související s těmito oblastmi a vysvětluje důležité pojmy, které s tímto tématem souvisí. V rámci této části práce je rozebírán také etický kodex. Na to navazuje část praktická …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topics of organizational culture and customer relationship management. Both topics are becoming increasingly important in the working of companies and these topics are linked to each others. The theoretical part provides a general overview related to these themes and explains important concepts related to this topic. In context with this theme, the work also discusses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCHOVÁ, Eliška. Organizační kultura a řízení vztahů se zákazníky. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová