Bc. Žaneta Zemanová

Master's thesis

Marketingová strategie pro inovovaný výrobek

Marketing strategy for innovated product
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie pro mražený jogurt. Teoretická část se zabývá výkladem a determinací pojmů souvisejících s danou problematikou zejména v oblasti marketingu a knižní rešerší ke zvolenému tématu. Praktická část se zabývá charakteristikou produktu i společnosti, posouzením jednotlivých i stávajících položek marketingového mixu a návrhem jejich …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate and improved marketing strategy for frozen yogurt. The theoretical part deals with the interpretation and determination of terms associated with the issue especially in marketing and literary background research on a selected topic. The practical part deals with the characteristics of the product and the company, the assessment of individual items and existing marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting