Jazyk učitele v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Bc. Michaela MOUDRÁ
Bc. Michaela MOUDRÁ
Master's thesis
Jazyk učitele v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Teacher Talk in English Lessons in Primary School
Abstract:
Tato práce se zabývá mírou užití anglicky mluveného projevu v hodinách anglického jazyka. Snaží se zjistit, zda má vyšší míra užití angličtiny pozitivní vliv na výsledky a dovednosti žáků v anglickém jazyce.Abstract:
This diploma thesis deals with the amount of the teacher´s spoken English during English lessons. It seeks to determine whether a higher amount of English use has a positive effect on pupil´s achievements and skills in English.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michaela Trnová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOUDRÁ, Michaela. Jazyk učitele v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Dominika Randáčková -
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková