Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu – Bc. Marek KOZEL
Bc. Marek KOZEL
Bakalářská práce
Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
New forms of marketing communication and their position in communication mix
Anotace:
Tato práce se věnuje novým formám marketingové komunikace. Zabývá se novými trendy v mediální komunikaci a popisuje nové nástroje, které jsou využívány ke komerční komunikaci. Zkoumá využití netradičních reklamních formátů a jejich kombinaci s klasickými nástroji marketingové komunikace.Abstract:
This work is devoted to new forms of marketing communication. It deals with new trends in media communication and describes the new tools that are used for commercial communication. It explores the using of non-traditional ad formats and their combination with traditional tools of marketing communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZEL, Marek. Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková -
Strategie marketingové komunikace malých a středních podniků Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Vladislava Kerlesová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová