Guerilla marketing jako nový marketingový trend – Silvie Koktová
Silvie Koktová
Diplomová práce
Guerilla marketing jako nový marketingový trend
Guerilla marketing as a new marketing trend
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá jedním z nových trendů současného marketingu, tzv. guerilla marketingem. V teoretické části se věnuji samotnému vzniku guerilla marketingu, jeho principu, výhodám a nevýhodám. Dále uvádím jednotlivé druhy guerilla marketingu a způsoby jejich využití. V praktické části rozebírám konkrétní guerillové kampaně a snažím se dokázat podstatu guerilla marketingu, kdy nápady mohou …víceAbstract:
This diploma thesis examines one of the new trends of contemporary marketing, the so-called guerilla marketing. The theoretical part is devoted to the origin of guerilla marketing, its principles, advantages and disadvantages. Furthermore, I present different types of guerilla marketing and methods of their use. In the practical part, I discuss specific guerrilla campaigns and try to prove the nature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42380
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42380
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The methods of guerilla marketing
Judita Kašťáková -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Veronika Horonyová -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma -
Guerilla marketing
Iveta Stočková -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová