Specifika marketingu vybrané firmy poskytující služby – Lucie BÍBOVÁ
Lucie BÍBOVÁ
Bachelor's thesis
Specifika marketingu vybrané firmy poskytující služby
Marketing specifics of chosen company providing services
Abstract:
Předložená práce je zaměřená na specifika marketingu vybrané firmy poskytující služby, kterou je Pohřební ústav EXCELENT s.r.o. Firma provozuje pohřební služby na území České republiky, a to především v Karlovarském kraji. Začátek práce je věnován seznámení se s oborem pohřebnictví a následuje představení společnosti. V práci je objasněna problematika marketingu služeb a charakteristika jich samotných …moreAbstract:
The presented work is focused on the marketing specifics of chosen company providing services which is Undertaker's EXCELENT Ltd. The company provides funeral services in the Czech Republic, mainly in the Karlovy Vary region. The beginning of the work is focused on introduction of the funeral services, following the introduction of the company itself. There is explained the problematic of service's …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍBOVÁ, Lucie. Specifika marketingu vybrané firmy poskytující služby. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková