Kľúčové faktory spokojnosti klientov komerčnej banky – Lucián Štefaňák
Lucián Štefaňák
Bachelor's thesis
Kľúčové faktory spokojnosti klientov komerčnej banky
Key Factors Customer Satisfaction Commercial Bank
Abstract:
Bachelor thesis focuses on key factors of customer satisfaction commercial bank. Identifies the theoretical bases of client satisfaction commercial bank. In the practical part identifies and analyzes the key factors of customer satisfaction commercial bank.Our research method and qualitative interviews controlled processing into charts and graphs contains recommendations for improving client satisfaction …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zameriava na kľúčové faktory spokojnosti klientov komerčnej banky. Identifikuje teoretické východiská problematiky spokojnosti klientov komerčnej banky. V praktickej časti identifikuje a analyzuje kľúčové faktory spokojnosti klientov komerčnej banky. Na základe vlastného prieskumu metódou riadeného interview a kvalitatívneho spracovanie do tabuliek a grafov obsahuje odporúčania …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fhp7z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani