Les jeux de grammaire et les compétences clés dans l’enseignement du français – Mgr. Jakub Adam-Augustin Volf
Mgr. Jakub Adam-Augustin Volf
Master's thesis
Les jeux de grammaire et les compétences clés dans l’enseignement du français
Grammatical games and key competencies in French education.
Abstract:
The aim of this thesis is a comparation of two chosen schoolbooks (On y va 1 and Amis et compagnie) based on the A1 Common European Framework of Reference for Languages; there in the textbooks, the author tries to find some correspondences and similarities between the particular grammatical quotas which quotas represent the base of the questionnaire for the secondary school teachers and the teachers …viacAbstract:
Cílem této práce je srovnat dvě vybrané učebnice francouzského jazyka úrovně A1 společného referenčního rámce (On y va 1 a Amis et compagnie 1), v nichž se autor snaží najít vzájemné shody a podobnosti mezi jednotlivými gramatickými pensy a vyvodit z nich společné penzum, které tvoří základ dotazníku mířeného učitelům SŠ a jazykových škol. V dotazníku učitelé zodpovídají, jaké hry ve výuce francouzského …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/os4v6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
- Vedúci: doc. Christophe Gérard L. Cusimano
- Oponent: Mgr. Stéphanie Maria O. Dufond
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in French Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Common European Framework of Reference and Language Testing
Darina JELÍNKOVÁ -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Primární předložky v češtině: analýza chyb studentů při výuce češtiny pro cizince
Tereza Mácková -
Zpracování sémantiky slovesných prefixů pro potřeby výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka (úroveň B1 a B2)
Renáta Malá -
Podpůrný materiál pro výuku žáků s OMJ na II. stupni ZŠ v oblasti mikroregionu Bojkovsko
Darina Lukášová