Manipulační techniky v reklamě – Kristýna SVĚTNICKÁ
Kristýna SVĚTNICKÁ
Bakalářská práce
Manipulační techniky v reklamě
Manipulation through advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl přiblížit čtenáři fungování a význam masmédií a reklamy pro moderní společnost. Vymezuje základní pojmy jako masmédia, komunikace a reklama. Zkoumá základní druhy masmédií, které reklama využívá. Popisuje různé reklamní manipulační techniky a zkoumá,jaké účinky mají tyto techniky na veřejnost v různých druzích masmédií. Na vzorku 153 respondentů je pak při dotazníkovém …víceAbstract:
The aim of this thesis is to familiarize the reader with the functioning and importance of mass media and advertising for modern society. It defines basic terms like mass media, communication and advertising. It describes various manipulation techniques in advertising and explores their effects on population in various types of mass media. By using a method of questionaire I realized a research about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Schneider, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVĚTNICKÁ, Kristýna. Manipulační techniky v reklamě. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura - Základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Manipulace ve vzdělávání žáků základních škol
Tomáš Daněk -
Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v ČR
Marek ADAMÍK -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová