Projekt pro zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ELPREMO, spol. s.r.o. – Bc. Monika KREJČÍ
Bc. Monika KREJČÍ
Diplomová práce
Projekt pro zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ELPREMO, spol. s.r.o.
The project for improvement of marketing communications in ELPREMO, spol. s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ELPREMO, spol. s.r.o. Cílem této práce je zvýšení povědomí o firmě, získání nových zákazníků na spotřebitelském trhu a pokrok ve spokojenosti stávajících zákazníků. V teoretické části je všeobecně charakterizována problematika marketingové komunikace a jejích nástrojů. Také je v této části popsán teoretický základ …víceAbstract:
This thesis deals with the project for improvement of marketing communication in company ELPREMO, spol. s.r.o. The aim of this work is improvement of knowledge about this company, getting new customers in the consumer market and progress in the satisfaction of existing customers. In the theoretical part is global characteristic of problems of marketing communication and its tools. In this part is written …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor:
21880
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČÍ, Monika. \textit{Projekt pro zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ELPREMO, spol. s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/zyjcjt/.
Jak správně citovat práci
KREJČÍ, Monika. Projekt pro zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ELPREMO, spol. s.r.o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova