Daniela CIBULCOVÁ

Bakalářská práce

VYUŽITÍ NÁSTROJŮ PR V RÁMCI KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE KULTURNÍ AGENTURY

Using of PR Tools within the Frame of Communication Strategy in Cultural Agency
Anotace:
Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické práci jsou sepsány poznatky z oblasti PR, které jsem čerpala z odborné literatury: charakteristika, druhy a cíle PR, cha-rakteristika cílových skupin, komunikační nástroje PR. V praktické části jsou teoretické poznatky porovnávány z aplikací v praxi, konkrétně na činnosti vybrané kulturní agentury. Jsou zjišťovány skutečnosti, jak jsou využívány …více
Abstract:
The bachelor work is devided into 2 parts: theoretical and practical. There are all important theories and notes from the PR segment, which I have found in special literature: characte-ristic, types and aims of PR, characteristic of aim group, communication tools of PR in the work. In practical part you can find details and knowledges described from the activity of cultural agency. There are anounced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CIBULCOVÁ, Daniela. VYUŽITÍ NÁSTROJŮ PR V RÁMCI KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE KULTURNÍ AGENTURY. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace