Společenská odpovědnost v cestovním ruchu – Ing. Dita Brzáková
Ing. Dita Brzáková
Master's thesis
Společenská odpovědnost v cestovním ruchu
The Social Responsibility in Travel Trade
Anotácia:
Cestovní ruch stále více rozvíjí a získává na významu. V dnešní době je cestování takovým základním kamenem životní úrovně obyvatelstva. Protože dnešní doba je hektická, a tak lidé touží po odpočinku. Na kvalitu veškerých služeb je kladen velký důraz. Velice důležitý je pojem společenská odpovědnost, která by měla být součástí oblasti cestovního ruchu. Lidé si v dnešní době stále více uvědomují negativní …viacAbstract:
A travel trade permanently develops and gets a bigger substance. In this time the travel trade is a basic stone of living standards of populatin. Because this time is hectic, people yearn for a relaxation. . A signifivant emphasis lays on the quality of all services. Very important term is a social responsibility, which should be a part of travel trade’s resort. Present people became aware of negative …viacKľúčové slová
Cestovní ruch cestovní kancelář Frankfurtská tabulka slev průvodce řízení vztahů se zákazníky společenská odpovědnost firem subjekty v cestovním ruchu zelené otázky. Travel trade travel agency Frankfurt’s table of discounts guide customer relationship management social responsibility subjects of travel trade green questions
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qdql0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
- Oponent: PhDr. Jan Rytina, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Web application user interface for customer relationship management in Spanish agritourism
Grigorii Nazarov -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková