Předškolní a počáteční školní vzdělávání nadaného dítěte – Alena POKORNÁ
Alena POKORNÁ
Master's thesis
Předškolní a počáteční školní vzdělávání nadaného dítěte
Preschool and early school education of a talented child.
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na problematiku nadaného dítěte v předškolním věku a na počátku školní docházky. Představuje možnosti pedagogické diagnostiky jako nástroje k vyhledávání nadaných dětí v mateřské škole, a seznamuje se screeningovými metodami, které slouží k identifikaci nadání v předškolním věku. Zabývá se optimalizací podmínek pro vzdělávání nadaných dětí v mateřské škole. Zvláštní kapitoly …moreAbstract:
This work is focused on the issues of gifted children in preschool and early school leaving. It represents the possibility of pedagogic diagnostic tool for identifying gifted children in kindergarten, and introduces the screening methods used to identify giftedness of preschoolers. This work deals with the optimization of conditions for the education of gifted children in the kindergarten. Special …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2012
Accessible from:: 4. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÁ, Alena. Předškolní a počáteční školní vzdělávání nadaného dítěte. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Speciálněpedagogická diagnostika z hlediska školního poradenského pracoviště a školního speciálního pedagoga
Simona SZURMANOVÁ -
Předškolní věk jako důležitý mezník ve výchově dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila HUDEČKOVÁ