Markéta IMRICHOVÁ

Bakalářská práce

Průzkum trhu pro zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids

Market Research for the Introduction of a New Educational Program of the Company Business Kids
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu, za účelem zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids na český trh. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti marketingu, je zde popsána služba a její marketingové nástroje. Podrobněji se zde věnuji samotnému marketingovému výzkumu. V závěru je představen proces vzdělávání ve volném čase …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is a market survey, the purpose of which is to introduce a new educational programme, developed by the Business Kids company, to the Czech mar-ket. Thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part sumarizes the basic information about marketing and describes the concept of service and its marketing tools. Much attention is payed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

IMRICHOVÁ, Markéta. Průzkum trhu pro zavedení nového vzdělávacího programu firmy Business Kids. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe